nedelja, 21. november 2010

Tiramisu z višnjami

BOŽIČNO Z MEDENJAKI
Sestavine za 6 oseb:
250 g maskarponeja
250 g nemastne skute
90 g sladkorja
1 strok vanilije
1 žličko Kotanyi cimeta
150 ml sladke smetane
250 g medenjakov (jaz sem vzela kar Medeno srce)
120 ml kave
40 ml likerja Baileys (jaz sem vzela moj sladki Rumov lonec)
500 g višenj
kakav v prahu

Maskarpone gladko zmešamo z nemastno skuto, sladkorjem, vanilijo in cimetom. Smetano čvrsto stepite in jo primešajte kremi. Medenjake zdrobite na koščke. Posebej zmešajte liker in kavo.
V vsakega od šestih kozarcev denite plast medenjakov in jih nakapajte z mešanico kave in likerja. Povrhu razporedite polovico višenj in jih prekrijte s plastjo kreme. Postopek ponovite in končajte s slojem kreme.
Kozarce pokrijte s prozorno folijo in jih za čim dlje časa, najbolj kar čez noč, postavite v hladilnik. Preden tiramisu postrežete, ga na debelo posujte s kakavom v prahu.
Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...