petek, 15. julij 2011

Ribezov zavitek

Pobrala sem pozni ribez. Veliko ga je bilo, 6 kg. Ja, in zadnjič 3 kg. Dala sem ga zamrznit, ker grem na dopust, potem pa bo sirup, marmelada, kakšna sladica in že ga ne bo več :-))
Tokrat sem prvič spekla iz ribeza zavitek in če ti je ribez všeč, ti bo tudi zavitek. Preprosto ga imaš rad ali pa ne, ker ima prav poseben okus :-))
Ribez operi in odcedi. Dodaj 4 žlice sladkorja, 2 zavitka vanilij sladkorja, sok pol limone in 0,3 dl likerja (jaz sem uporabila kar domač liker gozdnih sadežev). Nato zdrobi cca 130 g  navadnih piškotov, da dobiš drobtine in jih dodaj ribezu. Pravzaprav dodaj toliko, da dobiš gosto zmes, da drobtine popijejo vso tekočino. Stepi 2 dl sladke smetane in jo premaži po listnatem testu, dodaj ribezov nadev ter zarolaj v zavitek. Zmešaj eno jajce in dodaj žlico kisle smetane in premaži po zavitku. Peci v ogreti pečici cca 30 minut pri 180 stopinj.
Dober tek!

3 komentarji:

  1. mmmm, do mene diši. Izgleda zelko slastno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res zgleda slasten. Ribez imam sama rada in bom poskusila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgleda odlično in glede na to, da imam rada bolj kislo, bi mi tale zavitek zagotovo bil všeč.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...