ponedeljek, 9. september 2013

Pečen slivov džem

hitro, enostavno, dobro
 
 
Preprost recept:
Slive operemo, izkoščičimo in jih damo v pekač. Posujemo jih s sladkorjem in premešamo. Jaz sem sladkor dodala po občutku, saj ne maram presladke marmelade. Dodala sem tudi vanilij sladkor. V pečici jih pečemo 2 uri na 200 stopinj. Med pečenjem nekajkrat pomešamo. Džem napolnimo v vroče kozarce in še vroče zapremo in počasi ohlajamo.
 
Dober tek!

2 komentarja:

  1. Tole je pa res enostavno. Tudi jaz nisem pristaš preveč sladkorja, včasih imam rajši malo bolj kislo marmelado ali pa džem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgleda slastno, lepe barve. Nabrala sem slive, bom naredila na ta način. Tudi jaz imam raje manj sladko, bolje malo kiselkasto.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...