sobota, 19. december 2015

MINI POTIČKE


ali po domače ŠTRUKELJ
Najbolj me spominjajo na najstniške dni, ko sem hodila v Ljubljano v srednjo šolo ... večkrat sem si privoščila Orehov Štrukelj. mmmmm ampak tile domači, so še boljši :-))
Za testo pripravimo 600 g presejene moke in vanjo pripravimo kvasec: v 1 dl toplega mleka zdrobimo 30 g kvasa in dodamo žličko sladkorja ter pustimo vzhajati. Nato dodamo 60 g stopljenega masla, 2 dl toplega mleka, 2 rumenjaka, 2 cela jajca, 2 žlici ruma, 2 žlici sladkorja in ščepec soli. Sestavine počasi zamesimo v zelo mehko testo. Testo pustimo vzhajati.
Medtem, ko testo vzhaja, pripravimo nadev. Jaz sem se odločila pretežno za orehov, ene par štručk pa sem premazala s kislo smetano in potresla Kotanyi pehtran. Orehov nadev pripravimo tako, da v 3 dl vročega mleka dodamo 250 g zmletih orehov, 150 g stopljenega masla, 1 vanilij sladkor, 2 žlici ruma in kasneje, ko je masa ohlajena še 1 rumenjak in sneg iz 3 beljakov. 
Ker je testo zelo mehko, delovni pult pomokamo z ostro moko in ga razdelimo na 4 enake dele. Vsak del posebej razvaljamo in premažemo z nadevom (jaz sem en del s pehtranom).
Testo zvijemo na enak način kot za potico, le da nato štruco razrežemo z ostrim nožem na manjše štručke velike 5 cm.
Pečico segrejemo na 190 stopinj. Štručke položimo na pekač, obložen s peki papirjem in jih pustimo vzhajati še cca 20 minut. Pečemo jih cca pol ure. Ohlajene štruklje posujemo s sladkorjem v prahu.

Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...