nedelja, 14. oktober 2012

Sobota v znamenju peke

Malo zato, ker je Brbončica že lep čas samevala in predvsem zato, ker poslušam moža: "Kdaj boš spet kaj spekla? :-)) In sem začela! Najprej z Vanilijevimi rogljički (z lešniki), nato so sledili Poljubčki, saj mi je ostalo kar nekaj beljakov in za konec še Lešnikov venec.

LEŠNIKOVI ROGLJIČKI
250 g moke zmešamo z noževo konico pecilnega praška, 125 g sladkorja, 1 vrečko vanilij sladkorja, 3 rumenjake, 200 g mehkega masla in 125 g mletih lešnikov. Vse sestavine dobro pregnetemo in umesimo v gladko testo. Iz testa oblikujemo rogljičke. Pečemo pri 185 stopinjah cca 15-20 minut. Ko so piškoti pečeni in ohlajeni, jih potresemo s sladkorno moko.

POLJUBČKI
4 beljake (dodamo ščepec soli za bolj trd sneg) stepemo z metlicami ročnega mešalnika pri največji hitrosti v zelo trd sneg in nato postopoma vmešamo vanj 200 g mletega sladkorja. Tako pripravljen sneg nadevamo v brizgalno vrečko in nabrizgamo na pekač obložen s peki papirjem ali pa kupčke naredimo kar z žlico, tako kot jaz, ki se mi sneg ni posrečil. Ni bil zelo trd. Pekač postavimo v pečico. Pečemo v segreti pečici pri 120 stopinjah cca 70-100 minut. Pecivo naj malo naraste in se bledo rumeno obarva.

LEŠNIKOV VENEC
Za testo zmešamo 300 g moke, 1 pecilni prašek, dodamo 100 g sladkorja, 1 vanilij sladkor, sol, 1 jajce, 2 žlici mleka in 125 g mehke margarine. Vse sestavine dobro pregnetemo in vmešamo v gladko testo.
Za nadev zmešamo 200 g mletih lešnikov, 100 g sladkorja, 1 jajce in 3 žlice vode, da nastane voljna zmes.
Testo razvaljamo na velikost 30 x 50 cm in ga namažemo z lešnikovim nadevom, zvijemo v venec (jaz sem pustila kar štruco) in položimo na pekač obložen s peki papirjem. Razžvrkljamo rumenjak, ki mu dodamo žlico mleka, ter s tem premažemo venec. Na koncu ga zvezdasto zarežemo (ne preveč tako kot jaz) in postavimo v segreto pečico. Pečemo pri 185 stopinjah cca 45 minut.

Dober tek!

6 komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...