sobota, 19. oktober 2013

Češnjev kolač

Biskvitno in Hitro
Danes bomo merili v "lončkih"
Potrebujemo:
450 g češenj
4 jogurt lončke moke
2 jogurt lončka rjavega sladkorja
1 jogurt lonček olja
1/2 jogurt lončka mletih mandljev
1 navaden jogurt
4 jajca
1 pecilni prašek
1 vanilij sladkor

Pripravimo biskvitno testo. Sladkorju dodamo rumenjake, vanilij sladkor, olje in jogurt. Moko zmešamo z mandlji in pecilnim praškom. Stepemo trd sneg iz beljakov. Nato postopno vse skupaj zmešamo, damo v pekač, obložen s peki papirjem in dodamo češnje. Pečemo v pečici pri 180 stopinjah cca 1 uro. 

Dober tek!

4 komentarji:

  1. Slastno in v tem casu bi veljalo tole sprobati s slivami.

    OdgovoriIzbriši
  2. "Kmalu - zelo zgodaj" sem pogruntala, da imaš še en blog - tak, ki je za popapcat. Sem prečekirala vse in moram priznati, da si bom večkrat sposodila tvoje recepte, ker ena od mojih drugih strasti je pa peka in kuhanje (saj ni čudno za 10-člansko familijo). Moram pobrisat ekran, ker so se mi sline cedile. Krasen blog. Se še vidimo. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdravo! Tole je pa izgleda en zelo slasten kolač:) Všeč so mi recepti na tvojem blogu-bom mogla kaj sprobati:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...