torek, 28. februar 2012

Piškoti z jogurtom

In višnjevim polnilom
500 g moke presejemo in vanjo vmešamo 1 navadni jogurt, 50 g sladkorja in 250 g masla sobne temperature in vse skupaj dobro pregnetemo in postavimo v hladilnik za 30 minut.
Ohlajeno  testo razvaljamo na 0,5 cm debelo, nato pa z okroglim modelčkom, jaz sem si pomagala kar s kozarcem, izrežemo kroge. Na sredino damo marmelado, jaz sem uporabila Višnjevo polnilo, prepognemo in robove stisnemo z vilicami.
Pečemo cca 25 minut pri temperaturi 180 stopinj.
Pečene piškote povaljamo v sladkorju v prahu. 
Dober tek!

2 komentarja:

  1. Njam, tile so eni mojih najljubših!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da si me spomnila na ta čudoviti in enostavni recept in v kratkem jih moram spet narediti ... sicer imajo naši otroci najraje čokoladno polnilo, jaz pa z marelično marmelado ...

    Vse dobro vsem ...

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...