nedelja, 17. oktober 2010

Kupa "kar pač imam"

Ta vikend se ni peklo, ker se je delalo, če se pa ni delalo, se je pa pohajkovalo :-))
Glede na to, da je kisla nedelja sva popoldan preživela doma. In ker sva si nekaj zaželela, sem naredila kupo "kar pač imam".
Uporabila sem eno banano, dve naktarini in tiramisu sladoled. Za kapico sem stepla sladko smetano in posula s Kotanyi mlinček mešano čokolado, ki ni samo za kapučino in kakav, ampak tudi za razne kupe :-))
Ni bila slaba!
Dober tek!

4 komentarji:

  1. Izgleda slastno! Tega mlinčka pa nimam, ga bo treba nabavit. Sem ga zadnjič gledala, pa mi nekako ni padlo, kam bi jaz lahko čokolado mlela. Se vidi, da v tej smeri nimam preveč domišljije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, priporočam ga :-))
    Je pa za nama tudi sprehod, saj je dež končno ponehal!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tvoj blog je super pogruntavščina in ker tudi sama poleg šivanja zelo, zelo rada pečem,ga bom rada prebirala. In zagotovo pokopirala kakšen recept. Zato je zelo fajn, da imaš še tretji blog.
    Tale kupa "kar pač imam" je super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi takim zadevam pravimo "sem ter tja po vrtu/hladilniku" in so najboljše, ker so pripravljene spontano - iz tega "kar pač imaš". :)

    Prav tako kot tole!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...